0 ks 0.00 €

0 ks 0.00 €

Košík
  • Nákupný košík je prázdny.


Newsletter
Pre odoberanie alebo zrušenie odoberania noviniek vyplňte svoj e-mail:


Najpredávanejšie

Obrázok pre Dezinfekčný lubrikačný gél Lona

Dezinfekčný lubrikačný gél Lona

Skladom

Lubrikačný gél Lona dezinfekčný je veľmi jemný, nedráždivý, mierne parfumovaný. Nanáša sa na penis, alebo na prezervatív. Používa sa aj k utes...

5.95 € s DPH

Obrázok pre We-Vibe Thrill

We-Vibe Thrill

Skladom

We-Vibe Thrill je dámsky univerzálny vibrátor, ktorý spĺňa všetky požiadavky na zaradenie medzi špičkové produkty:

  • má anatomicky dokonalý...

Doprava zadarmo

89.40 € s DPH

Obrázok pre You2Toys King Size

You2Toys King Size

Skladom

Venušine guličky maximálnych rozmerov z gelového materiálu uspokoja aj tých najnáročnejších. Pogumovaná šnúrka napomáha ľahkému čisteniu.

 

P...

18.10 € s DPH



Reklamačný formulár na stiahnutie TU.

 

 

Prípadné reklamácie vybavíme v súlade s platnými právnymi predpismi (Občiansky zákonník pre fyzické osoby, Obchodný zákonník pre právnické osoby).

 

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri výrobku uvedené inak. Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť, ak:

 

• výrobok bol poškodený pri preprave (zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je treba ihneď riešiť s dopravcom     zákazník nie je povinný takýto tovar od dopravcu prevziať a musí o zistenom poškodení neodkladne informovať         predajcu)

• výrobok bol poškodený neodbornou inštaláciou alebo zachádzaním a obsluhou vykonávanou v rozpore s užívateľskou   príručkou (pokiaľ u výrobku existuje)

• výrobok bol používaný v podmienkach, ktoré nezodpovedali parametrom a požiadavkám uvedeným v dokumentácii     (pokiaľ u výrobku existuje)

• výrobok bol poškodený pôsobením živlov

• výrobok bol poškodený nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v               dokumentácii (pokiaľ u výrobku existuje)

• výrobok bol poškodený v dôsledku zapojenia do siete, ktorá nezodpovedá príslušnej STN

 


Postup pri reklamácii:

Informujte nás o reklamácii telefonicky, alebo e-mailom. Tovar zašlite ako doporučený balík na našu adresu. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a priložte kópiu daňového dokladu

 

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej vzniku.

 



DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM